مدال برنز ایران در دسته 65 کیلوگرم وزنه برداری، خداحافظی محمدی از دنیای قهرمانی

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده وزنه برداری ایران در دسته 65 کیلوگرم مردان به مدال برنز دست یافت.

مدال برنز ایران در دسته 65 کیلوگرم وزنه برداری، خداحافظی محمدی از دنیای قهرمانی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به جاکارتا، در روز دوم رقابت های وزنه برداری، امروز وزنه برداران دسته 65 کیلوگرم مردان به روی تخته رفتند که در سرانجام حمزه محمدی نماینده کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد.

محمدی در دو حرکت خود به ترتیب موفق به مهار وزنه های 181 و 185 کیلوگرم شد. او در حرکت سوم در مهار وزنه 190 کیلوگرم ناکام ماند.

محمدی در بازیهای آسیایی گوانگجو 2010 به مدال طلا و در بازیهای آسیایی اینچئون 2014 به مدال نقره دست یافته بود.

در این دسته وزنه بردار چینی با مهار وزنه 205 کیلوگرم به مدال طلا رسید و وزنه بردار مالزی با بلند کردن وزنه 204 کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد.

محمدی: همین جا از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنموزنه بردار کشورمان در دسته 65 کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شد و در مکان سوم پاراآسیایی 2018 نهاده شد.

حمزه محمدی در مورد این مسابقه گفت: رقابت سختی داشتم و می دانستم باید در انتخاب وزنه هایم دقت کنم اما موضوعات دیگری نیز در زمان رقابتم وجود داشت که باعث شد نتوانم مدال نقره را قطعی کنم.

او اضافه نمود: متاسفانه تعداد زیادی از وزنه هایی که رقبای من می زدند، خطا بود اما داوران به راحتی دو چراغ سفید به آن می دادند که واقعا جای تعجب داشت. اگر یکی از همان خطاها را می گرفتند، من نایب قهرمان می شدم. البته باید بگویم با وزنه مشترک با وزنه بردار هندی به این مقام رسیدم اما وزنم کمتر از او بود. وزنه بردار هندی نیز کوشش زیادی داشت و این در حالی است که او را هرگز در گذشته ندیده بودم.

محمدی در نهایت گفت: من در پاراآسیایی 2010 گوانگجو طلا گرفتم. در پاراآسیایی 2014 صاحب مدال نقره شدم و اینجا بعد از کسب مدال برنز، از آنجا که کلکسیون مدال هایم کامل شده، از ورزش قهرمانی خداحافظی می کنم. امیدوارم توانسته باشم در این سال ها افتخارات خوبی را برای کشورم کسب نموده باشم و مردم از کوشش هایم رضایت داشته باشند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4592

به "مدال برنز ایران در دسته 65 کیلوگرم وزنه برداری، خداحافظی محمدی از دنیای قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال برنز ایران در دسته 65 کیلوگرم وزنه برداری، خداحافظی محمدی از دنیای قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید