والدرما: کی روش؟ترجیح می دهم یک کلمبیایی سرمربی تیم ملی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، من از حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا استقبال می کنم اما هر کسی گزینه محبوب خود را دارد و من بر این باورم که مربیان کلمبیایی ظرفیت و استعداد لازم برای راهنمایی تیم ملی کلمبیا را دارند.

والدرما: کی روش؟ترجیح می دهم یک کلمبیایی سرمربی تیم ملی گردد

به گزارش خبرنگاران ،نشریه اسپانیایی مارکاروز سه شنبه با انتشار گزارشی مدعی شد نمایندگان فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی روش، ملاقاتی داشته اند و این مربی پرتغالی را به عنوان گزینه اصلی جانشینی خوسه پکرمن در نظر دارند.طبق این گزارش قرار است طرفین ملاقات دیگری با یکدیگر داشته باشند تا تعیین گردد این همکاری صورت خواهد گرفت یا خیر.

کارلوس والدراما،اسطوره فوتبال کلمبیا در گفت وگو با شبکه رادیوییفاکس اسپورتس کلمبیادر واکنش به انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی این کشور گفت:من ترجیح می دهم یک سرمربی کلمبیایی راهنمایی تیم ملی کشورمان را برعهده بگیرد چون ما مربیانی داریم که می توانند از عهده این کار برآیند.مهم این است که بدانیم که فدراسیون به دنبال چه نوع مربی ای است.مربی تازه کار؟ مربی ای با سابقه حضور در جام جهانی؟مربی ای با تجربه حضور در مسابقات حذفی؟

ستاره پیشین تیم ملی کلمبیا که از حضور فرناندو سوارس روی نیمکت تیم ملی کلمبیا حمایت می نماید، اضافه نمود:من از حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا استقبال می کنم اما هر کسی گزینه محبوب خود را دارد و من بر این باورم که مربیان کلمبیایی ظرفیت و استعداد لازم برای راهنمایی تیم ملی کلمبیا را دارند.

3-180

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6880

به "والدرما: کی روش؟ترجیح می دهم یک کلمبیایی سرمربی تیم ملی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدرما: کی روش؟ترجیح می دهم یک کلمبیایی سرمربی تیم ملی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید