تکذیب مقام قطری درباره میزبانی ایران از تیم های جام جهانی

به گزارش مجله سرگرمی، مقام قطری گفته اطلاعاتی که خبرگزاری فرانسه از زبان من منتشر کرد به شکل اشتباهی تفسیر شده است. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی فیفا است و فدراسیون های فوتبال نمی توانند تصمیم بگیرند.

تکذیب مقام قطری درباره میزبانی ایران از تیم های جام جهانی

به گزارش خبرنگاران ،به نقل ازراشا تودیروسیه، حسن الذوادی، دبیر کل کمیته اجرایی پروژه جام جهانی 2022 قطر خبر میزبانی ایران از برخی از تیم های ملی در این تورنمت را تکذیب کرد.

الذوادی تاکید نمود تصمیم نهایی درباره میزبانی ایران دست قطر نیست بلکه تصمیم گیرنده نهایی فیفا است.این خبر به خاطر ادعایی است که فرانس پرس به نقل از الذوادی منتشر و اعلام نموده بود قطر آماده دادن میزبانی به ایران است.

الذوادی در مصاحبه خود با سایت روسی گفت:اطلاعاتی که خبرگزاری فرانسه از زبان من منتشر کرد به شکل اشتباهی تفسیر شده است. در نهایت تصمیم گیرنده نهایی فیفا است و فدراسیون های فوتبال نمی توانند تصمیم بگیرند و همه چیز در دست آنالیز است.

این تکذیبیه در حالی اجرا شده که بهرام افشارزاده دبیر شورای ورزش و تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد کیش دلخوش به میزبانی از تیم های حاضر در جام جهانی 2022 است و می گوید: با اسپانسرهای مورد نظر برای ساخت و سازهای لازم در جزیره کیش به توافقات لازم رسیده ایم.هفته آینده قراردادهای همکاری در این زمینه منعقد می گردد تا رسما اقدامات برای همکاری با قطری ها را شروع کنیم.

3-185

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6399

به "تکذیب مقام قطری درباره میزبانی ایران از تیم های جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب مقام قطری درباره میزبانی ایران از تیم های جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید