خطیر: تبرئه شدن 2 بازیکن استقلال ارتباطی به تاج نداشت، استقلالی های قدیمی مطالبات خود را با عشق بخشیدند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که بخشیده شدن دو بازیکن این تیم توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، ارتباطی به رئیس این فدراسیون نداشته است.

خطیر: تبرئه شدن 2 بازیکن استقلال ارتباطی به تاج نداشت، استقلالی های قدیمی مطالبات خود را با عشق بخشیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، علی خطیر در مورد مصاف تیم فوتبال استقلال مقابل السد قطر که از ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می گردد، گفت: امروز استقلال دیگر استقلال تهران نیست، بلکه استقلال ایران است. امیدوارم همه طرفداران خوب فوتبال ایران امروز به استادیوم بیایند و استقلال ایران را تشویق نمایند تا بتوانیم با یک بازی خوب، السد را شکست دهیم. امیدوارم این اتفاق در قطر هم تکرار گردد و با حمایت این تماشاگران عزیز، از این مرحله عبور کنیم.

وی با درخواست از هواداران برای استفاده نکردن از ترقه و لیزر گفت: استقلال تاکنون 80 هزار دلار بابت این موارد جریمه گردیده است که می گردد حدود 800 میلیون تومان. از تماشاگران عزیز و فهیم ایرانی می خواهم که از این مسائل پرهیز نمایند. جریمه مالی یک طرف قضیه است. استقلال تاکنون یک بار تذکر گرفته و اگر این اتفاقات تکرار گردد، ممکن است از بازی خانگی محروم شویم. از هواداران استقلالی، پرسپولیسی و همه ایرانی ها می خواهم که این موضوع را رعایت نمایند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: علاوه بر محرومیت های مالی، ممکن است هواداران از حضور در استادیوم محروم شوند. برای تیم پرسپولیس در بازی فردا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم استقلال و پرسپولیس در مرحله بعد به مصاف هم بروند. اگر پرتاب ترقه یا لیزر انداختن برای هر تیم ایرانی بیفتد، یک پوئن منفی محسوب می گردد. باز هم از تماشاگران می خواهم از استفاده از ترقه، لیزر و مسائلی که سبب جریمه می شوند، خودداری نمایند.

خطیر که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، با تمجید از اعضای تیم استقلال توضیح داد: ان شاءالله با کوشش بازیکنان خوب استقلال که گفته اند با توان مضاعف بازی می نمایند، با درایت سرمربی خوب استقلال، حمایت پرشور همه تماشاگران و با عنایت خدا، استقلال امشب پیروز مسابقه خواهد بود و به سلامت از این دور عبور می کنیم و ان شاءالله ستاره سوم را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلالی ها در صورت غلبه بر السد، پاداشی دریافت خواهند کرد یا خیر، اعلام نمود: مطمئناً این اتفاق می افتد. بازیکنان در صورت پیروزی در این دیدار، پاداش های خوبی دریافت می نمایند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد بخشش سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: پس از حضور تاج در تمرین تیم استقلال، هجمه ای به وجود آمد که گفتند رئیس فدراسیون پادرمیانی نموده، در حالی که این اتفاق نیفتاده است. مطمئنم تاج نگاه یکسانی به استقلال و پرسپولیس دارد. شما می توانید اطلاعات بیشتر را در تماس با کمیته اخلاق به دست بیاورید. تبرئه بازیکنان روز 30 مرداد بوده که به علت تقارن با تعطیلات عید قربان، هفته قبل اعلام نشد.

خطیر توضیح داد: هجمه ای ایجاد شد که همه از استقلال حمایت کردند. این در حالی است که در جلسه ای از ما دعوت شد و ما در آن جلسه از این دو بازیکن دفاع کردیم. آقایی و صیادمنش در این جلسه صحبت کردند و قضات مطمئن شدند همان طور که ما گفته بودیم، اتفاقی نیفتاده و کمی بزرگنمایی گردیده است. تنها خبر این موضوع توسط رئیس فدراسیون فوتبال اعلام شد، اما او را به حمایت از یک تیم منتسب کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که در سفرش به مالزی و مقر AFC، چه مواردی مطرح شد، گفت: در مورد مسائل مالی بحث کردیم. با واحد مالی بر سر نحوه دریافت پول، با کمیته انضباطی درباره جرایم و نیز با کمیته صدور مجوز حرفه ای جلساتی داشتیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا خطر محرومیت آبی پوشان به دلیل بدهی های باشگاه برطرف می گردد یا خیر، اعلام نمود: تمام کوشش ما در همین راستاست و امیدوارم تا مهلت مشخص گردیده یعنی 31 آگوست، این اتفاق بیفتد. کمیته ای در باشگاه تشکیل گردیده که کار تسویه حساب با طلبکاران باشگاه را انجام می دهد. تا روز گذشته چند بازیکن خوب ما یعنی امیرحسین صادقی، آرش برهانی و آندرانیک تیموریان که من از آنها تشکر می کنم، بخش عظیمی از مطالبات خود را با عشق بخشیدند. امیدوارم منابع مالی را تا روز جمعه تأمین، تا مسائل مربوط به مجوز حرفه ای را در قسمت مالی حل کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیفتد.

خطیر در انتها، درخواست خود از تماشاگران را تکرار کرد و گفت: بار دیگر از تماشاگران استقلالی، پرسپولیسی و ایرانی می خواهم با حضور خود، از تیم حمایت نموده و از آوردن ترقه و لیزر که منجر به جریمه باشگاه ها می گردد، پرهیز نمایند تا بتوانیم با حمایت این تماشاگران، دعای هواداران از گیرنده های تلویزیون و عنایت حق، پیروز مسابقه شویم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1597

به "خطیر: تبرئه شدن 2 بازیکن استقلال ارتباطی به تاج نداشت، استقلالی های قدیمی مطالبات خود را با عشق بخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیر: تبرئه شدن 2 بازیکن استقلال ارتباطی به تاج نداشت، استقلالی های قدیمی مطالبات خود را با عشق بخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید